آموزش تمدید دامنه در ایرنیک

نحوه ایجاد درخواست تمدید دامنه در ایرنیک

در این آموزش شما را با نحوه ی تمدید دامنه در ایرنیک آشنا خواهیم نمود. در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید دامنه ی خود را از طریق نمایندگان فروش ( برای مثال شرکت هاستینگی که هاست خود را از آن خریداری نموده اید) نیز تمدید نمایید. در صورتیکه موعد تمدید دامنه ی شما فرا رسیده باشد از طریق ایمیل اطلاعیه های لازم برای شما ارسال می گردد. سعی نمایید عملیات تمدید را چند روز قبل از سررسید انقضای دامنه انجام دهید تا دچار قطعی در سایت نشوید. در صورتیکه دامنه ی خود را در ایرنیک یا نمایندگی دیگری ثبت نموده باشید و تمایل به تمدید دامنه در هاست نو دارید، می بایست اقدام به ثبت سفارش انتقال دامنه نمایید. پس از انتقال دامنه به هاست نو ، دامنه ی شما تمدید خواهد شد. همچنین در صورتیکه از کاربران هاست نو می باشید و قصد تمدید دامنه ی خود از طریق هاست نو را دارید می توانید از طریق آموزش تمدید دامنه در هاست نو اقدام نمایید.

در ادامه برای تمدید یک دامنه به صورت ذیل اقدام نمایید:

  1. وارد سایت نیک به نشانی nic.ir شوید.
  2. از طریق « آموزش ورود به کنترل پنل دامنه ها در ایرنیک وارد» ، وارد بخش تنظیمات مربوط به دامنه ی مورد نظر که قصد انتقال آن را دارید شوید.
  3. از قسمت « وضعیت و تاریخ ها » بر روی دکمه ی « تمدید این دامنه » کلیک نمایید.

  1. از قسمت تمدید دامنه موارد ذیل را اعمال نمایید:
  • مدت : در این قسمت می بایست مدت زمان مورد نظر برای تمدید دامنه را انتخاب نمایید. دامنه های ملی را می توانید 12 و 60 ماهه تمدید کنید.

  • تایید قوانین با فعال نمودن تیک مربوطه
  • بر روی دکمه ی «درخواست تمدید» کلیک نمایید.

  1. پس از ارسال درخواست تمدید ، صورتحساب تمدید دامنه برای شما ایجاد می گردد که در سبد خرید ایرنیک شما نیز قابل رویت خواهد بود.

پس از پرداخت صورتحساب مربوطه ، دامنه شما تمدید خواهد شد.

برای اطلاع از وضعیت دامنه پس از تمدید می توانید از قسمت تنظیمات دامنه ، وضعیت دامنه را بررسی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *